KINI VIRAL : Gempar! Rakaman Iblis Nyata Dirakamkan Melalui CCTV Masjid! Lihat Apa Si Iblis Lakukan Di Dalam Masjid Seperti Meronta-rota.. Subahanallah!!

Gempar! Rakaman Iblis Nyata Dirakamkan Melalui CCTV Masjid! Lihat Apa Si Iblis Lakukan Di Dalam Masjid Seperti Meronta-rota.. Subahanallah!!



Mengerikan! Bahkan di dalam musholah pun orang berani mencuri. Modusnya, ikut berdoa bersama, habis itu gasak isi beg jemaah lain.
Itulah pemadangan yang berjaya dirakamkan kamera CCTV di suatumusholah.
Tampak seorang wanita ikut shalat bersama tiga jemaah wanita lainnya.
Pada pandangan pertama tak ada yang akan menyangka dia punya niat untuk mencuri, kerana dia ikut berbaur  solat  bersama.
Tetapi usai berdoa, dengan alasan hendak melepas sejadah, wanita ini kemudian mengambil beg nya kemudian berundur ke bahagian belakang tempat  sembahyang .
Di tempat ini terdapat tempat meletakan sejadah, termasuk ada beg jemaah lain yang sementara  solat  juga diletakkan di situ.
Dengan santai, tanpa menyedari aksinya dirakam kamera CCTV, wanita ini mula membuka satu per satu beg jemaah lain, kemudian mengambil dompet dan telefon bimbit yang tersimpan di dalamnya.
justify; "> Usai melancarkan aksinya, si wanita kemudian akan meninggalkan musholah .
Malangnya, pegawai keselamatan yang sedari tadi memantau aksi kejahatannya, langsung meringkus dan menahan beg miliknya yang mengandungi barang hasil curian.
Semoga peristiwa ini semakin membuat anda lebih berhati-hati, bahkan ketika hendak menjalankan shalat di masjid ataumusholah.
tribunnews.com tonton videonya


from Pena Hitam http://ift.tt/2kJQbFX
via IFTTT