'Sampai aku tinggalkan laki aku sebab dia' - Janda tak malu rampas suami orang


Sebaik-baik suami adalah suami yang menjaga batas pergaulan dan menjaga keutuhan rumah tangganya yang sudah dibina atas dasar percaya dan kasih sayang. Namun di zaman ini, ramai golongan suami yang 'makan luar' lebih-lebih lagi apabila si isteri sedang sarat mengandung atau dalam berpantang. 

Dalam kisah terbaru ini, si suami tergamak membiarkan isterinya terkontang-kanting seorang diri menguruskan dua anak mereka, sementara dia pula sedang seronok berjimba dengan betina garit yang juga berstatus janda itu. 

ASSALAMUALAIKUM. Saya mewakili kakak ipar saya yang sekarang ini sedang menghadapi masalah rumah tangga bersama suaminya. 

Mereka sudah berkahwin selama lima tahun, dikurniakan dua orang anak. Seorang anak perempuan berusia tiga tahun dan seorang lagi anak lelaki yang baru berusia tiga bulan. 

Isteri mendapat tahu bahawa suaminya berlaku curang ketika dia sedang mengandung anak kedua pada bulan Januari. Suami menjalinkan hubungan dengan seorang perempuan janda anak satu. Sudah lama suami tidak pulang ke rumah. Jangankan nak menjenguk anak-anak, bertanya khabar anak-anak pun tidak. 

Tempoh hari, suami ada bank in duit untuk anak-anak, itu pun dalam RM100 sahaja. Mana cukup nak beli pampers, susu dan barang-barang keperluan yang lain? 

Bila isteri hantar mesej WhatsApp pada suami, langsung tidak dibalas. Bila dihubungi, langsung tidak dijawab. Macam mana lagi si isteri nak mencari suaminya? 

Di sini saya sertakan screenshot perbualan di antara kakak ipar saya dengan betina berkenaan. Dan kakak ipar saya minta jangan dikaburkan nombor telefon betina itu. 


"JANGAN KACAU DIA, DIA CARI REZEKI" - BETINA JALANG




SANGGUP TINGGALKAN SUAMI SENDIRI SEBAB NAK BERSAMA DENGAN SUAMI ORANG








"KAU TAK RETI JAGA SUAMI. SEBAB TU JADI CAMTU (SUAMI LARI)" - BETINA JALANG






"AKU DAH SURUH BALIK, DIA YANG TAK NAK. JANGAN SALAHKAN AKU" - BETINA JALANG





"SAMPAI AKU TINGGALKAN LAKI AKU SEBAB DIA" - BETINA JALANG






from The Reporter http://ift.tt/2uveQ9K
via IFTTT