'Saya nampak dengan jelas dia buat perkara tak senonoh itu di depan kami' - Mangsa


Viral di Twitter, gambar penunggang motosikal yang menutup wajahnya dengan topeng muka melaku perbuatan tidak senonoh di pondok perhentian bas, cetus kebimbangan orang ramai terutamanya golongan pelajar. 

Dalam kejadian di sebuah pondok bas di Seksyen 7, Shah Alam, lelaki terbabit melakukan perbuatan tidak bermoral di hadapan sekumpulan pelajar wanita Institut Pengajian Tinggi (IPT) yang sedang menunggu bas. 

Baizura Tuah, yang memuat naik gambar itu berkata, itu bukan pertama kali lelaki itu datang ke lokasi yang sama melakukan perbuatan kejinya itu. 

"So petang tadi tunggu bas di bus stop Seksyen 7. Ada seorang lelaki ini melan*ap di depan kami yang perempuan-perempuan ini. So I snap this picture and immediately got up. 

"All I know is I sepak paha dia dan maki dia. Selepas itu, dia terus pecut motosikalnya laju-laju. S*al!!!!

"According to the ladies, dia dah datang situ dua kali and last month I ada juga dengar kes seperti ini. What is wrong with Shah Alam deyy. 

"Be careful ladies. I am a little traumatized. What's more disgusting is that he cum in front of us. Bangang gile, I cannot brain. We saw it clearly when he whip out his 'D' and cum in front of us," katanya.

Ekoran kejadian itu, Baizura juga telah membuat laporan polis untuk tindakan lanjut. menasihatkan orang ramai berhati-hati apabila menunggu bas seorang diri. 


from The Reporter http://ift.tt/2Bq5nEn
via IFTTT